Чому важливе управління процесами?
І при цьому на «підлаштування» організму компанії, на поліпшення або відновлення якості продуктів і рішень витрачається величезна кількість зусиль, в тому числі, і на незначні питання, які цілком могли б бути вирішені на операційному рівні.
Керівники часто вдаються до ручного управління, що може стати короткостроковим рішенням, і, тим не менш, в подальшому організація потребує налагоджених систем роботи процесів і зрозумілих способів їх контролю та поліпшення. Процесне управління включає в себе не тільки системний опис ключових бізнес-процесів і їх взаємозв’язків в компанії, але і чіткий розподіл відповідальності за їх якісне виконання.
Сьогодні ми з радістю представляємо програму, що познайомить учасників із сучасними інструментами і підходами процесного менеджменту:
Практика управління процесами: від стратегічних цілей до забезпечення ефективної діяльності
Про програму
Програма зацікавить тих, хто вже використовує процесний підхід, а також тих, хто хотів би зміцнити розуміння процесного менеджменту, розширити інструментарій, методики і підходи до управління бізнес-процесами та спробувати його на практиці. Програма надасть можливі відповіді учасникам, які знаходиться в пошуку шляхів скоротити витрати часу та ресурсів, необхідних для підтримки процесів в організації. Програма підійде тим, хто шукає можливості підвищити узгодженість роботи компанії та рівень якості з плином часу аби задовольняти та перевершувати очікування власних клієнтів.
День відкритих дверей
Розклад програми
Перший модуль: Як забезпечити реалізацію стратегії
День 1 та 2
Управління бізнес-процесами – вказівка по застосуванню для ТОП-менеджменту компаній.
Практичний алгоритм аналізу та оптимізації (проектування) бізнес-процесів компанії.
Робочий інструментарій налаштування бізнес-процесів компанії і практика його застосування.
Огляд та висновки модуля.
Другий модуль: Обґрунтування рішень та побудова системи індикаторів
День 1. Михайло Колісник.
Фінансове обґрунтування рішень і побудова системи індикаторів.
День 2. Олеся Шовкошитна
Трансформація компанії з функціональної в процесну. Практичні поради експертів.
Огляд та висновки модуля.
Третій модуль: Забезпечення реалізації стратегії
День 1. Краще один раз побачити, ніж сто разів почути. Візит до компанії з успішною історією застосування lean-підходу. Зустріч з власником і топ-менеджментом Компанії.
Ден 2. Управління потоками. Сергій Гвоздьов.
Ключові принципи бережливого мислення. Побудова карти потоків створення цінності.
День 3. Практикум побудови карт потоків. Роман Романцов.
Реконструкція потоків для скорочення строків виконання замовлень клієнтів.
Огляд та висновки модуля.
Четвертий модуль: Управління якістю в процесах
День 1. Управління якістю процесів. Сергій Гвоздьов
Інструменти управління: наведення бережливого порядку, 5S, візуальне управління.
Статистичні методи управління якістю.
Подолання опору змінам і мотивація персоналу. Ділова гра.
День 2. Управління потоками за допомогою Теорії обмежень (ТОС). Сергій Гвоздьов
Реалізація принципу «низькі витрати – висока цінність» за методологією ТОС.
Основа надійного виконання планів – управління буфером.
Імітаційна гра.
Огляд та висновки модуля та програми в цілому.